۵ گوشی هوشمند جهان معرفی شد
آنــیتـــا مــو بـــایــل ســـــــــــقز
این سایت جنبه ی تبلیغاتی و ارائه گوشی های جدید می باشد کپی برداری از مطالب این سایت فقط با ذکر منبع امکان پذیر است

 

در حال حاضر بازار جهانی گوشی‌های هوشمند بسیار داغ شده است و شرکت‌ها با تمرکز بر سیستم‌های عامل مختلف و عرضه خدمات متفاوت سعی می‌کنند محبوبیت بیشتری نزد کاربران کسب کنند.

در حال  حاضر بازار جهانی گوشی‌های هوشمند بسیار داغ شده است و شرکت‌ها  با تمرکز بر سیستم‌های عامل مختلف  و عرضه خدمات متفاوت سعی می‌کنند  محبوبیت بیشتری نزد کاربران کسب  کنند.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و بهل نقل از ایستنا، به دنبال رقابتی‌تری شدن این بازار در سطح  جهانی و افزایش تنوع محصولات موجود  در این زمینه، کارشناسان مرکز تحقیقاتی پایگاه خبری ZDNet در بررسی جدید خود ۵ گوشی هوشمند برتر جهان را انتخاب کردند که لیست آن‌ها در زیر آمده است.

 

 

 

 

این گوشی هوشمند که شباهت زیادی به HTC EVO 4G دارد، نمایشگر لمسی ۴/۳ اینچی را در خود جا داده است و مهم‌ترین قابلیت آن پشتیبانی از شبکه پرسرعت LTE است که کاربران به واسطه آن می‌توانند به اینترنت بسیار پرسرعت بی‌سیم دسترسی داشته باشند.

 

 

 

 

 

یکی از نکته‌های قابل ملاحظه‌ای که در ساخت این گوشی به کار رفته، امکان پشتیبانی آن از کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی microSD است که بدون کند شدن سرعت دستگاه، کاربر می‌تواند این حافظه جانبی را در اختیار بگیرد. اگرچه این گوشی به صورت محدود وارد برخی کشورها شده است، اما بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و محبوبیت فراوانی دارد.

 

 

 

 

این گوشی هوشمند که به سیستم‌عامل سمیبین مجهز است، نخستین بار در اکتبر گذشته وارد بازار  شد و از آن زمان تاکنون فروش بالایی در بازار جهانی داشته است. نوکیا  این گوشی هوشمند را از بهترین محصولات  خود می‌داند و اعلام کرده است  که بهترین دوربین دیجیتالی موجود در بازار را با این گوشی روانه بازار  کرده است. بدنه این گوشی از جنس آلومینیوم  و به صورت صیقلی ساخته شده است.

 

 

 

 

این گوشی هوشمند که زیبایی و کارآمدی را به صورت همزمان دارد، شامل امکانات پیشرفته‌ای می‌شود و در مجموع طول عمر باتری آن نسبت به مدل‌های قبلی بسیار بیشتر است. این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی۳/۵ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۹۶۰ در ۶۴۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی امکانات ویژه خود برای کاربران معمولی و مدیریتی را به صورت مجزا عرضه کرده است.

 

 

 

تهیه شده توسط سامان یوسف پور

منبع : پایگاه خبری فن آوری اطلاعات برسام


آنـــیتا مــــوبایل ســـــقز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط سامان یوسف پور
آخرین مطالب